از من دلخور نباشید!

سلام!
مجبور بودم .... ولی از دستم دلخور شده یکی...تقصیر من نبود... میدونم اون با همین شرایط کنارم موند ... حتی موندنش سخت تر کرد همه چیز رو...ولی ! من به خدا بد گیر افتادم... نه بی معرفتم نه فراموش کار! فقط گیر یه دیونه افتادم که کاری از دستم بر نمیاد فقط باید باهاش بجنگم...شبانه روز!
می دونم دلخوره ولی من الآن خیلی خورد تر و شکسته تر از اونم که کسی بخواد ازم دلگیر شه و من تواناییه دلجویی کردن داشته باشم
تو رو خدا یه مدت رو من حساب بار نکنید‌؛‌ نمی تونم ؛ شرمنده میشم ؛ تا اونجا که بتونم هستم به خدا ولی...
کسی ازم دلخوره؟ ببخشید!

...خدا نکنه روزی بیاد که بگم « مشکلات سال ۸۱ و ۸۲ مشکلی نبود که....»

اگر یه روز مشکلی براش پیش بیاد ؛ به صورتش خراشی بیفته‌ ؛ دردی داشته باشه ؛ غمی ته دلش بشینه ؛ خدای نکرده دلش بگیره ؛ من میمیرم!
حافظ راست میگه !
یا رب آن نوگل خندان که سپردی به منمش *** میسپارم به تو از چشم حسود چمنش

هر کی می تونه برام دعا کنه
چند نفر هستن که خیلی کمکم میکنن بودنشون برام حیاتیه
از این که ناراحتشون میکنم دیونه میشم خدا کنه به دل نگیرن...
راستی حال بابام رو نگیرم پرسپولیسی نیستم!D:

دیگه برم...شب به خیر!



نظرات 8 + ارسال نظر
پرستو سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 08:00 ق.ظ http://parastou.blogsky.com

بابا استقلالی ها هم میتونن حال باباشوونو بگیرن....D:D:فکرم نمیکنم کسی از دستت دلخور باشه...

عماد پرسپولیسی سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 01:48 ب.ظ http://emadd.blogsky.com

بابا پرسپولیسی ! بابا با تعصب ! ‌بابا مصمم ! بابا غیرتی ! ... نه ولش کن گناه داره ! جوون مردمو چیکار داری ؟! جون عماد بیخیالش شو !‌ جوونی کرد ... خامی کرد ... اگه تو ببخشیش مطمئن باش یه روز یه نفر پیدا میشه که ببخشدت !! ... منو نگاه ! چی دارم می گما !!! ... ناهار زیاد خوردم ! ... شرمنده ... راستی (‌ ... ) D:D:D:

ناناز سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 02:31 ب.ظ http://naanaz.blogsky.com

سلام !گاهی آدم ها مجبورن به خاطر رضایت خاطر عزیزترهاشون بقیه رو دلگیر کنن ! آدم ها هیچ وقت نمی تونن همه آدم ها رو راضی نگه دارن !هیچ وقت !!!!!!!

هومن سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 03:21 ب.ظ http://ghamnak.blogsky.com

گندم زارتو ملخ نزنه جوون .سلام .آقا بیا به ما سر بزن. بگو چه شکلی لینک میدی.

امین سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 07:45 ب.ظ http://amin-ga.persianblog.com

آره بابا جون این عماد ولش کن ...جوانی کرده ببخشش!!!منم شوخی نباشه خوشی زده زیر دلم !!!اینا رو نوشتم ..

نغمه سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 07:55 ب.ظ

همیشه یه سری دلخورن!
اگه خوش سانش باشی و اوونایی که ازت دلگیرن همونایی باشن که خیلی دوست دارن و خوبم درکت میکنن .اوونوقت دیگه جای هیچ نگرانی نیست.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 11:13 ب.ظ

به جان شما راه نداره...اصرار نکنید...
باشه حالا یه فکری براش میکنم...چون شمایید ها...D:

نغمه! چرا هست جای نگرانی هست! چون ناراحت شدن بقیه که خیلی هم کهک نیست...

نغمه پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:00 ب.ظ

منظورم این نبود که ناراحت شدن اوونها مهم نیست بر عکس اونا که از همه عزیزترن...
میگم حداقلش اینه که با توضیح و صحبت درکت میکنن. بالا خره میفهمنت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد