خدایا منم تو رو میپرستم!

من خدا را می پرستم و شما را به پرستش خدای بی همتای خود فرا میخوانم ،
وشما را بر حذر میدارم از گناهان کوچک و بزرگ،
و انذار میکنم که قیامت نزدیک است و مرگ پر رمز و راز ،
ای کافران از مرگ بترسید و ای مومنان خدا بدان عشق ورزید ،
سبکبال باشید از و دنیا هیچ نگه ندارید که به کارتان نمی آید ،
در دلهایتان دشت های سر سبز و پرگل از عشق خدا برپا کنید که در آخرت جز در آن شادی نمیکنید ،
بر دست ها و شانه های خود پرهای معنویت بکارید ، دور شوید از این دنیای فانی ،
به بندهء خدا عشق ورزید ، در آغوشش بگیرید ،دوسستش بدارید و بدانید که عشق مخلوق خداست و هرچه او بسازد زیباست!
اشک از چشمان معصوم هیچ کودکی جاری نکنید و داغ بر دل هیچ مادری نگذارید که به یقین خود را در سوزش و التهاب آن خواهید دید ،
کوله بارهایتان را پر کنید از آنچه خداوند بر قلب هایتان خوانده ،
در آبادی دنیای خواهران و برادران خود بکوشید که در آبادی آخرت خود کوشیده اید ،
در خفا هم بر مسلمان جفا نکنید که خداییش سخت ناظر است!
از آه بندهء خدا بترسید که از شما عزیز تر است ،
از گردن نهادن بر وسوسه های شیطان بپرهیزید که جز به گرد آوری همنشین برای خود در دوزخ نمی اندیشد ،
چشم های خود را باز و دل های خود را صاف و نیت های خویش را پاک سازید بلکه زیباییش را آنچه که هست ببینید ،
و بدانیم که محتاج اوییم و هر لحظه که میگذرد بیشتر از پیش مدیون رحم و انعام و بزرگواریش خواهیم بود ،
شکرش را به جاآریم و قدم در راه ائ برداریم شای بر ما ببخشد هر آنچه از گناه انجام دادیم و باز کند زنجیر هایی را که با بی تدبیری بر دست و پای خود بستیم که او بخشنه و قادر است.

--------------------------------

سلام!
من خوبم!D: شماها چهطورید؟ امروز این پرسپولیس ما هم بازی داره... فکر نمیکنم ببره تا وقتی پروین باشه ... نه بابا سپاهان مفتخور امسال برده ...حیف! بازی رو هم نمیتونم ببینم باید برم

ووااااااااااااااااااااااااای خیلی دیرم شده!!!! وووووای وااااای وااای عمری برسم به کلاس!
خداحافظ! خدافظ!
--------------------------------
ادامش رو همین تو میدم
لعنت به هرکس که بچش رو آزار بده! لعنت!
لعنت به هر کس که تهمت میزنه.........

--------------------------------

پرستوووووووووووووووووووووووو! بیخال!

--------------------------------
شب به خیر!

از من دلخور نباشید!

سلام!
مجبور بودم .... ولی از دستم دلخور شده یکی...تقصیر من نبود... میدونم اون با همین شرایط کنارم موند ... حتی موندنش سخت تر کرد همه چیز رو...ولی ! من به خدا بد گیر افتادم... نه بی معرفتم نه فراموش کار! فقط گیر یه دیونه افتادم که کاری از دستم بر نمیاد فقط باید باهاش بجنگم...شبانه روز!
می دونم دلخوره ولی من الآن خیلی خورد تر و شکسته تر از اونم که کسی بخواد ازم دلگیر شه و من تواناییه دلجویی کردن داشته باشم
تو رو خدا یه مدت رو من حساب بار نکنید‌؛‌ نمی تونم ؛ شرمنده میشم ؛ تا اونجا که بتونم هستم به خدا ولی...
کسی ازم دلخوره؟ ببخشید!

...خدا نکنه روزی بیاد که بگم « مشکلات سال ۸۱ و ۸۲ مشکلی نبود که....»

اگر یه روز مشکلی براش پیش بیاد ؛ به صورتش خراشی بیفته‌ ؛ دردی داشته باشه ؛ غمی ته دلش بشینه ؛ خدای نکرده دلش بگیره ؛ من میمیرم!
حافظ راست میگه !
یا رب آن نوگل خندان که سپردی به منمش *** میسپارم به تو از چشم حسود چمنش

هر کی می تونه برام دعا کنه
چند نفر هستن که خیلی کمکم میکنن بودنشون برام حیاتیه
از این که ناراحتشون میکنم دیونه میشم خدا کنه به دل نگیرن...
راستی حال بابام رو نگیرم پرسپولیسی نیستم!D:

دیگه برم...شب به خیر!