هدف زندگی یه من چیه؟

می خوام هدفمند زندگی کنم دیگه....یعنی باید عوض کنم زندگیم رو...
نگاه به گزشتم که می کنم یه کم خجالت میکشم...این همه موضوع تو این دنیا هست که با ارزشه و من چسبیدم به پرسپولیس!
درسته که پرسپولیس برام خیلی عزیزه ولی نباید تمام مغزم رو روی اون بذارم این طوری جدی از بین بردم خودم رو واین همه استعدادی که خدا توی من وهرکی مثل من قرار داده هدر میشه...نکه توفه ای باشم ها نه بابا خبری نیست...ولی از این بهتر میتونم باشم که!
پرسپولیس همیشه برام عزیز میمونه ولی همه چیزم نمیشه دیگه
خیلی چیز ها هست که بیشتر ارزش داره...دوستام...زندگیم خیلی بیشتر اهمیت و ارزش دارن خیلی!

هدف رو به رومه .... فقط مهمه که کدوم طرف چرخیدم و چی رو به رومه!!!!

هرکی به این حرفم خندید بدونه که یه پله از من پایین تره ....یه نگاه بنداز ببین چه جای پستی واستادم...پس آآآآهای اونی که خندیدی برای خودت نگران باش!
می شه به بالا رسید...نه اوج اوج ... نه پیامبر شدن حداقل یه پله که میشه بالا تر رفت نمیشه؟!
میشه رفت...میشه پرید...هرکاری میشه کرد همون طوری که میشه آدم خودش رو بندازه پایین... اون ته ته
و میشه کنار خدا بود قشنگ کنار دستش!
بستگی داره به من. کاش اون پرنده ای باشم که از بوی سفیدی و عظمت آسمون بی هوش شده و روی ابر ها بالا و پایین میپره نه اونی که رنگ و بوی زمین مستش کرده!

تا بعد!

یه سوال!!

سلام....امروز هم روز خدا بود...باز تو خونه بودم فقط! خونه رو متر میکردم و ترک های دیوار رو میشمردم...آره... خدا یه عقلی به من بده یه پولی به تو!
چند وقته که داریوش گوش می دم ...< خدایم آه ای خدایم صدایت می زنم بشنو صدایم...> شنیدید؟ غمگین هست ولی قشنگه اگر آدم دلش گرفته باشه جون میده برا خودکشیD:D:D:D:
من یه سوالی دارم هرکی می دونه بهم بگه....
<مصلحت نبوده که این طور بشه> ؛ یا < خدا نخواسته که ....> یعنی چی؟!

تا بعد!